به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
359 بازدید

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

از مهمترین علل محبوبیت صرافی یونی سواپ میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

1.در اختیار بودن کامل دارایی

Uniswap، این امکان را به شما می دهد تا اختیار کامل مبالغ خود را داشته باشید.در نتیجه هیچ خطری مانند هک یا ورشکستگی در هنگام کار با این صرافی دارایی شما را تهدید نمیکند.همچنین در تمام مدت از طریق کیف پول دسترسی به دارایی خود را دارید.

2.بدون نیاز به احراز هویت

با توجه به اینکه در صرافی یونی سواپ هر شخص اختیار دارایی خود را دارد در نتیجه نیاز به احراز هویت و افشای اطلاعات شخصی نیست. بنابراین شروع فعالیت بسیار سریع خواهد بود. و همچنین در صورت هک صرافی اطلاعات شخصی شما فاش نخواهد شد.

3.پایین بودن میزان کارمزدها

برای هر معامله در صرافی Uniswap ، کارمزد ثابت 0.03 درصد دریافت می شود. این مقدار بسیار کمتر از سایر صرافی ها متمرکز و غیرمتمرکز می باشد. در نتیجه استفاده از این صرافی بر روی شبکه اتریوم بسیار با صرفه می باشد.

4.دسترسی به توکن های جدید

در صرافی های متمرکز رمز ارزها و یا توکن ها قبل از مبادله بایستی لیست شوند. اما در صرافی یونی سواپ که جز صرافی غیرمتمرکز است، مستقیما توکن ها راه اندازی می شوند. بنابراین کاربران این صرافی جز اولین افراد هستند که به این توکن ‌ها دسترسی پیدا می کنند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...