به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
443 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
برچسب گذاری دوباره توسط
خرید و فروش نوسانی یا سویینگ (Swing Trading) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

خرید و فروش نوسانی یا سووینگ در بازه‌های زمانی طولانی‌تری صورت می‌گیرد. در این روش شما با توجه به کف قیمت نسبی ایجاد شده، موقعیت می‌گیرید. پس از خریداری دارایی آن را در قیمتی که به تحلیل شما سقف نسبی قیمت است، به صورت یکباره یا تدریجی می‌فروشید. برای موقعیت فروش نیز عکس این مطلب صادق است.

خرید و فروش نوسانی معمولاً در بازه‌های زمانی چند روزه تا چند هفته‌ انجام می‌شود. این بدان معناست که شما پس از موقعیت‌گیری، شاهد افت‌وخیز قیمت خواهید بود و نیازی نیست در این باره نگران شوید.

اگر در تحلیل تکنیکال مهارت داشته باشید، یعنی مثلاً بتوانید الگوها را به خوبی شناسایی کنید و سطوح حمایتی و مقاومتی را تشخیص دهید، احتمالا بهترین گزینه خرید و فروش نوسانی خواهد بود. ارزهای دیجیتال نوسان بالایی دارند و یک تریدر با سبک خرید و فروش نوسانی به دنبال یافتن سقف‌‌ها و کف‌های احتمالی است تا از امواج قیمتی نهایت استفاده را ببرد.

معمولاً آن‌هایی که به صورت نوسانی خرید و فروش می‌کنند، توجیه بسیار بالایی برای نتیجه‌ای که می‌گیرند از زمانی که صرف می‌کنند، دارند. حدضررها در این نوع معاملات فاصله بیشتری با قیمت خریداری شده دارند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...