به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
414 بازدید
در استخراج و ماینینگ توسط (13.3k امتیاز)
ویرایش شده توسط
چند نوع روش استخراج رمزارز وجود دارد؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

روش‌های استخراج رمزارزها شامل چند دسته است:

1) استخراج انفرادی (Solo Mining): در این روش هر کسی می‌تواند دستگاه استخراج را تهیه کند و به صورت مستقل و تنها ارز دیجیتال استخراج کند. این روش به سرمایه‌گذاری بالا، زیر ساخت‌های قوی برقی، اینترنت پایدار و دانش فنی پشتیبانی نیاز دارد.

2) استخر استخراج (Pool Mining): در این روش مجموعه از افراد قدرت پردازش دستگاه خود در یک مکان به نام استخر به اشتراک گذاشته و بلوک‌ها را حل می‌کنند و متناسب با سهم خود پاداش دریافت می‌کنند. ویژگی این روش وجود درآمد پایدار است.

3) استخراج ابری (Cloud Mining): این روش استخراج بر خلاف دو روش قبلی به دستگاه استخراج و یا دانش فنی خاصی نیاز ندارد و افراد با سرمایه‌گذاری، بخشی از ظرفیت استخراج ارز یک شرکت تحت عنوان دکل (Rig) را اجاره می‌کنند و در قبال سرمایه‌گذاری انجام شده سود را پس از کسر هزینه‌ها دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید که متاسفانه بسیاری از استخراج‌های ابری، کلاهبرداری است.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...