به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
1.4k بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (6 امتیاز)
ویرایش شده توسط
چند درصد از تریدرهای جهان موفق هستند؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
 
بهترین پاسخ

یک آمار بسیار معتبر نشان می‌دهد که حدود 90 درصد از تریدرهای جهان، موفق نمی‌شوند! حتی برخی رسانه‌ها این آمار را 95 درصد اعلام می‌کنند!!

شاید با خواندن این آمار شوکه شده باشید! یا شاید هم با خودتان می‌گویید که احتمالا این شغل مناسب شما نیست! صبر کنید. دلیل این آمار به نحوه نگرش آنها، عملکرد ضعیف، آموزش ندیدن، تمرین نکردن در فضای دمو، نداشتن انضباط و استراتژی شخصی و بسیاری چیزهای دیگر برمی‌گردد.

بهترین تریدرها کسانی هستند که عاشق کارشان هستند و با شور و شوق زیادی روزشان را آغاز می‌کنند. در حقیقت آنها عاداتی را درون خودشان پرورش داده‌اند که باعث موفقیت و وجه تمایزشان با دیگر تریدرها می‌شود.

بهترین تریدرهای جهان همیشه استراتژی خاص شخصی خودشان را دارند و به آن استراتژی پایبند هستند. از آنجایی که بازارهای مالی یک شغل بدون مدیر است ؛ امکان اینکه شما خیلی از اصول بازار را زیر پا بگذارید بسیار زیاد است.

یکی از مهارت‌های بزرگ تریدینگ صبر کردن است. چه بسیارند تریدرهایی که به شدت عجول هستند و هنوز معامله‌شان به ثمر نرسیده از پوزیشنی که در سود است خارج می‌شوند. این گروه که بسیار هم زیاد هستند همان افرادی هستند که اگر گیاهی بکارند هر روز خاک اطراف آن گیاه را زیر و رو می‌کنند و با تعجب از عدم رشد گیاه در آخر از انجام آن کار منصرف می‌شوند.

یکی دیگر از مهارت‌های بزرگ تریدرهای موفق احساساتی عمل نکردن است. بازارهای مالی به خصوص مارکت رمزارزها جای تریدرهای احساساتی نیست. اگر شما به عنوان یک تریدر حرفه‌ای استراتژی خودتان را داشته باشید هرگز با نوسانات بازار به هم نمی‌ریزید.

تریدرهای بزرگ همیشه حد ضرر می‌گذارند و قبل از ورود به هر معامله‌ای ریسکشان را مدیریت می‌کنند. آنها نحوه استفاده از اهرم یا لورج‌ها را خوب می‌دانند و هرگز تمام سرمایه‌شان را به خطر نمی‌اندازند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...