به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
693 بازدید

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
 
بهترین پاسخ

معاملات فرکانس بالا (HFT) نوعی معامله الگوریتمی است که شامل تعداد زیادی سفارش در کسری از ثانیه است. HFT از داده‌های مالی با فرکانس بالا و ابزارهای پیشرفته تجارت الکترونیک، برای تحلیل بازارها و اجرای تعداد زیادی سفارشات در بازه‌های زمانی کوتاه استفاده می کند.

تریدرهای فرکانس بالا با سرعت وارد معاملات و از آنها خارج می شوند و هدف از این کار این است که همیشه سودهای اندکی به دست می آورند و به مرور زمان سود قابل توجهی جمع می کنند. به طور معمول الگوریتم‌هایی که سرعت اجرای بیشتری دارند نسبت به الگوریتم های کندتر برتری دارند.

HFT می تواند شرایط بازار را بهبود ببخشد زیرا یک جریان ثابت نقدینگی فراهم می کند و به طور بالقوه شکاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش را از بین می برد. با توجه به این تأثیر مثبت در بازار، برخی صرافی ها با ارائه تخفیف یا کاهش کارمزد ها برای ارائه دهندگان HFT، این نوع معامله را تشویق می کنند. از طرف دیگر HFT می تواند نوسان بازارها را به میزان قابل توجهی افزایش دهد زیرا الگوریتم ها در هزارم ثانیه و بدون هیچ گونه تعامل انسانی تصمیم می گیرند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...