به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
424 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
لذت از دست­ دادن یا جومو (JOMO) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
 
بهترین پاسخ

جومو ؛ (JOMO (Joy of Missing out یا لذت از دست‌­دادن است که انتخاب‌های خوشحال­‌کنندۀ بدون ترس از دست­‌دادن را بیان می‌کند. در واقع، مطابق با جومو، افراد باید کارهایی را انتخاب کنند که از آن‌ها لذت می‌برند و کارهایی را انجام دهند که برایشان خوشحالی به همراه داشته باشد. افرادی که به فومو مبتلا هستند، دائماً با مقایسه­‌کردن زندگی خود با اتفاقاتی که در شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد، به‌­دنبال این هستند که چه چیزهایی را از دست می‌دهند؛ در حالی که افرادی که مطابق با جومو زندگی می‌کنند، تنها به‌دنبال یافتن خوشحالی در زندگی بوده و به این مسائل اهمیت نمی‌دهند.

یکی از کارآفرین‌هایی که در حوزۀ فناوری فعالیت می‌کرد، برای نخستین بار به بررسی مفهوم و پدیدۀ جومو پرداخت. البته هنوز در رابطه با منشأ و تولد پدیدۀ جومو تردیدهایی وجود دارد و بسیاری از افراد آن را به یکی از مقالاتی که در سال ۲۰۱۸ نوشته شده است، نسبت می‌دهند. همان­‌طور که گفتیم، استفاده از شبکه‌های اجتماعی در کنار مزایای متعدد می‌تواند با معایبی همراه باشد که از جملۀ آن‌ها می‌توان به حس فرسودگی و نارضایتی شغلی، تنهایی، خستگی و… به­‌دنبال اعتیاد شدید به استفاده از اینترنت اشاره کرد. همین موارد موجب می‌شوند که به فکر تجدید­نظر در انتخاب‌های خود بیفتیم و در جست­‌و­جوی راهی برای لذت‌­بردن از زندگی و زیستن در لحظه باشیم.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...