به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
597 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
ارز دیجیتال Fetch.AI چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

پروژه ارز دیجیتال فچ در فوریه 2019 و به عنوان یکی از پروژه‌های لانچ پد بایننس (Binance Launchpad) راه‌اندازی شد. Fech.AI یک پروژه ایدئال برای همگرایی تکنولوژی‌ها در سال‌های اولیه ظهور چهارمین انقلاب صنعتی جهان است. این پروژه به عنوان ترکیبی از دو تکنولوژی که این روزها معمولاً در کنار هم قرار می‌گیرند، شناخته می شود. این دو تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) و بلاکچین هستند.

ایده این پروژه از تمایل متخصصان به غیرمتمرکز کردن سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی متولد شد که این روزها به شکل دستیار دیجیتالی مثل Home Hub گوگل، به شدت مورد پذیرش عموم قرار گرفته‌اند. تیم سازنده ارز دیجیتال Fetch معتقد است که ارائه خدمات دیجیتالی مختلف نباید باعث شود که داده‌های مختص کاربر در اختیار کمپانی‌های تشنه اطلاعات جهان قرار بگیرد که برای کسب انحصار به شدت تلاش می‌کنند.

داستان ارز دیجیتال Fetch.AI در اوایل سال 2017 و با ترکیب دو کمپانی Itzme AI و uVue برای ایجاد یک استارتاپ جدید در بریتانیا، شروع شد. بخش Binance Launchpad صرافی بایننس، این پروژه را برای سازماندهی فروش توکن FET برای جذب سرمایه، انتخاب کرد. این همکاری باعث شد تنها در 10 ثانیه، حدود 6 میلیون دلار سرمایه جذب شود. توکن کاربردی مختص این پلتفرم، توکن FET، نیز در شبکه اتریوم منتشر شد تا برای مصارف مختلف شبکه به کار آید.

هدف از خلق ارز دیجیتال فچ ای آی، ایجاد یک بازار غیرمتمرکز برای داده‌های دیجیتالی در آینده است. بر اساس این مفهوم، بخش اعظمی از وظایف قابل انجام کاربران Fetch.AI در دنیای واقعی، در واقع توسط عاملان نرم‌افزار‌های خودمختاری که از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره می‌برند، اجرا می‌شود. علاوه بر این، این عاملان وظیفه تسهیل‌سازی استفاده از داده‌های تولیدشده توسط کاربر را نیز بر عهده دارند.

  • ارز دیجیتال فچ قصد دارد جایگزین وظایف سیستم‌های مرکزی شود و وظایفی همچون ارسال داده یا ارائه خدمات روزانه‌ای مثل رزرو کردن هتل را انجام دهد. توسعه‌دهندگان Fetch معتقدند که یک سیستم غیرمتمرکز برای مشارکت در اقتصاد ماشینی نوظهور عملکرد بهتری دارد. «عاملان» مبتنی بر نرم‌افزار این پروژه به عنوان هویت‌های دیجیتال کار می‌کنند و قادر به تکمیل تراکنش‌های خودمختار و نمایندگی خود، دستگاه، خدماتی که ارائه می‌کنند یا خود کاربر هستند.
  • پروژه AI قصد دارد یک چارچوب اقتصاد باز (OEF) ایجاد کند که در واقع اکوسیستمی است که عاملان و داده‌های دیجیتالی در عین عملکردی پربازده، با هزینه‌ای اندک تعامل دارند. استفاده متناسب از داده‌های کاربر یکی از وظایف مهم مدل اقتصاد دیجیتالی فچ است. چارچوب اقتصاد باز این پروژه اجازه تبدیل داده‌های خلق‌شده توسط دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) به یک کالا را می‌دهد تا بتوان بر اساس این واقعیت که عاملان آن در هر دستگاه قرار گرفته، آنها را فروخت.
  • این پروژه لزوم حضور واسطه انسانی یا شرکتی را برای کنترل دسترسی به داده‌های خلق‌شده توسط دستگاه‌های دیجتالی، از بین می‌برد. با کمک اتصال دفتر کل با عاملان با تکنولوژی یادگیری ماشینی، داده‌هایی که در گذشته فاقد ارزش مالی بودند حالا می‌توانند به پایه و اساس صنایع نوظهور تبدیل شوند. هم داده و هم دستگاه‌هایی که در پلتفرم Fetch.AI قرار گرفته‌اند، از لزوم حضور یک واسطه آزاد شده‌اند و حالا می‌توانند به طور مستقل و به وسیله توکن FET، خرید و فروش شوند.
به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...