به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
437 بازدید

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

اندیکاتور ایچیموکو یکی از قوی‌ترین سیستم‌های معاملاتی امروزی به شمار می‌رود. این اندیکاتور که مانند کندل‌استیک‌ها توسط ژاپنی‌ها بوجود آمده است، می‌تواند در بازار‌های معاملاتی سهام، کالا، ارزها و اوراق قرضه استفاده شود. ایچیموکو همچنین عملکرد‌ خوبی در چارچوب‌های زمانی مختلف از هفتگی تا یک دقیقه‌ای دارد. ایچیموکو به زبان ژاپنی به معنی تعادل در یک نگاه است. به علت ساختار منحصر به فرد ابر ایچیموکو، که مهم‌ترین بخش این الگو است، معامله‌گر می‌تواند در لحظه، متوجه صعودی یا نزولی بودن روند شود.

ابر ایچیموکو از ۵ خط تشکیل شده است که دو عدد از آن‌ها «ابر ایچیموکو» (Ichimoku Cloud) را تشکیل می‌دهند و تفاوت بین این دو خط با سایه مشخص شده است. این خط‌ها شامل میانگین ۹ دوره‌ای، میانگین ۲۶ دوره‌‌ای، میانگینی از دو میانگین گفته شده، میانگینی ۵۲دوره‌‌ای و «خطی با تاخیر» (Lagging Span) از قیمت‌های بسته شدن هستند. ابر، ساختار کلیدی این اندیکاتور به شمار می‌رود.

ایچیموکو به خوبی خطوط حمایت و مقاومت را تعریف می‌کند، خط روند را تشخیص می‌دهد، شتاب روند را می‌سنجد و سیگنال معاملاتی تولید می‌کند. ایچیموکو درواقع، یکی از معدود اندیکاتور‌هایی است که نگاه به آینده دارد. معامله‌گران با بررسی نمودار‌های ایچیموکو در چارچوب‌های زمانی مختلف می‌توانند سیگنال‌های ورود و خروج مناسبی را دریافت کنند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...