به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
413 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
استاندارد Bep-2 با استاندارد Bep-20 چه تفاوتی دارد؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

بایننس اسمارت چین، یک شبکه بلاکچینی موازی با بایننس چین است. در واقع تفاوت مهم Binance Smart Chain با Binance Chain در این است که شبکه هوشمند بایننس از قراردادهای هوشمند پشتیبانی کرده و با ماشین مجازی اتریوم (EVM) هم سازگاری کامل دارد. در حالی که اکثر تمرکز توسعه‌دهندگان شبکه بایننس ایجاد شبکه‌ای سریع و مقیاس‌پذیر برای انجام تراکنش‌ها در صرافی بایننس است، از BSC برای راه‌اندازی برنامه‌های غیرمتمرکز (DAPP) مانند صرافی غیرمتمرکز بایننس استفاده می‌شود. BEP-2 استاندارد برای تولید توکن در شبکه بایننس چین و BEP-20 استاندارد برای تولید توکن در شبکه بایننس اسمارت چین است.

هر دو شبکه بایننس اسمارت چین و بایننس چین از کوین BNB پشتیبانی می‌کنند. در واقع این رمزارز ۲ شبکه بلاکچینی دارد که به‌صورت موازی با یکدیگر کار می‌کنند. استاندارد بایننس کوین روی شبکه بایننس bep2 و روی شبکه هوشمند بایننس bep20 است. آدرس بایننس کوین روی بایننس چین با bnb و در BSC با 0x آغاز می‌شود. از BNBهایی که با استاندارد BEP-20 ساخته شده‌اند، می‌توان در پلتفرم‌های دیفای که مبتنی بر بایننس اسمارت چین هستند، استفاده کرد.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...