به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
519 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
کریپتو پانک‌ (CryptoPunk) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

کریپتو پانک‌ (CryptoPunk) به هر یک از دارایی‌هایی کلکسیونی از هنر دیجیتال گفته می‌شود که توسط توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) در بلاک چین اتریوم ارائه می‌شوند. در مجموع، ۱۰,۰۰۰ پانک کوچک به سبک ۸ بیتی وجود دارد که همگی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. سبک ۸ بیتی‌ نمایان‌گر ۲۵۶ رنگ به‌‌کاررفته در هر تصویر است.

این کریپتوپانک‌ها یکی از اولین پروژه‌های معروف توکن غیرقابل‌تعویض و الهام‌بخش بسیاری از هنرمندان ارزهای دیجیتال بودند و حتی به توسعه استاندارد توکن ERC-721 برای دارایی‌های دیجیتال کلکسیونی کمک کردند.

پروژه کریپتو پانک در سال ۲۰۲۱ و پس از فروش برخی کریپتوپانک‌ها به قیمت چندین میلیون دلار، محبوبیت بیشتری پیدا کرد؛ درواقع، کریپتوپانک‌ها از جمله گران‌ترین توکن‌های غیرقابل‌تعویض هستند.

در نگاه اول، این چهره‌های کوچک و پیکسلی با مربع‌های کوچک‌شان چندان خاص به نظر نمی‌رسند؛ بعضی از آنها در حال سیگارکشیدن هستند و بعضی دیگر کلاه بر سر دارند. برخی حتی بیگانه‌هایی غیرزمینی هستند. اما، وقتی صحبت از توکن‌های غیرقابل‌تعویض می‌شود، ظاهر این تصاویر کوچک می‌تواند فریبنده باشد.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...