به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
403 بازدید
در استخراج و ماینینگ توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده توسط

سلام و درود

آیا میشه ماینر ها رو از شب تا صبح خاموش کرد و فقط در طول روز ماینینگ انجام داد؟

((واقعیتش ما یک کار گاه خالی با برق سه فازه سایر مصارف داریم و من قصد خرید یک یا دو ماینر s11 ((با توان 1500 وات)) رو دارم ولی چون کنتور برق دیجتالیه و حدس میزنم سه زمانه باشه میترسم مشکلی پیش بیاد ))

و یا اینکه راهه دیگه ای واسه ماینینگ با دو دستگاه وجود داره؟؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

سلام

درنظر داشته باشید استفاده از برق خانگی، صنعتی و کشاورزی برای ماینینگ غیرقانونی است و در صورت شناسایی، برخورد سختی از طرف مقامات قضایی صورت می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین ریسک‌های ماینینگ، همین موضوع برق آن است. 

با توجه به سوال شما غیر از پایین آمدن حداقل 50% راندمان استخراج ( استفاده از دستگاه در نصف روز ) موارد زیر هم وجود دارد :

  • خیلی از ماینر ها در مواقع قطع برق دچار مشکل پاک شدن فریمور میشوند که این بسیار مورد جدی و آزاردهنده ای است .
  • در سایت های تولیدکنندگان توصیه میشود نیم ساعت قبل از قطع برق و با هماهنگی واحد توزیع برق دستگاه ها را در مد SLEEP قرار دهند. تا فن ها هشبردها را سرد کنند و فریمور نیز در مد SLEEP قرار گیرد.
  • با هربار وصل پاور دستگاه به برق جریان زیادی در لحظه اول جهت شارژ خازن ها از مدار پاور عبور میکند که عبور مکرر این جریان احتمال آسیب به پاور را بالا میبرد.
به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...