به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
445 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
رمزنگاری نامتقارن چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

رمزنگاری نامتقارن مشابه رمزنگاری متقارن است ، اما کمی پیچیده تر است. تمایز اصلی با رمزنگاری متقارن استفاده از جفت کلید است. رمزنگاری نامتقارن به منظور رمزگذاری و رمزگشایی داده ها ، به جای یک کلید مشترک ، از جفت کلید استفاده می کند. جفت کلید از 2 قسمت ، یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی تشکیل شده است.

یک کلید عمومی می تواند به عنوان یک نام کاربری دیده شود ، برای همه در دسترس است ، قابل اشتراک گذاری است و همه می توانند با آن نام کاربری سابقه حساب را مشاهده کنند. نام کاربری به یک رمز عبور (کلید خصوصی) گره خورده است . اما هیچ راهی برای استخراج رمز ورود (کلید خصوصی) از روی نام کاربری وجود ندارد. یک کلید خصوصی می تواند به عنوان رمز ورود حساب با نام کاربری خاص دیده شود. در دسترس عموم نیست و نباید با کسی به اشتراک گذاشته شود. کلید خصوصی برای تأیید اقدامات در حسابها استفاده می شود. برای دسترسی به حساب یا اجازه دادن به هر اقدامی در حساب ، فقط کلید خصوصی مورد نیاز است.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...