به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
380 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
فایل کوین (Filecoin (FIL چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

Filecoin یک شبکه ذخیره‌سازی غیر متمرکز است که به هر کسی اجازه می‌دهد تا فضای ذخیره‌سازی را اجاره کند. به همین ترتیب، افراد می‌توانند فضای ذخیره‌سازی را در شبکه خریداری کنند. به جای این‌که فقط به یک شرکت با اطلاعات مهم اعتماد داشته باشید، می‌توان آن را تقسیم و در رایانه‌های مختلف در سراسر جهان ذخیره کرد.

فایل کوین برای اولین‌بار در سال 2014 و هنگامی که خوان بنت، وایت پیپر را منتشر کرد، در بازار خرید ارز دیجیتال معرفی شد. فایل کوین، یک شبکه ذخیره‌سازی پرونده با ارزهای دیجیتال است. پیشنهاد یک شبکه بلاک چین مشابه بیت کوین است، اما جایی که گره‌های شبکه می‌توانند داده‌ها را ذخیره کنند که توسط یک اثبات پشتیبان‌گیری (بک‌آپ) تضمین شده است. Filecoin توسط Protocol Labs ساخته شده است.

فایل کوین گاهی اوقات یک لایه تشویقی در بالای IPFS نامیده می‌شود. این فقط به این معنی است که به کاربران انگیزه داده می‌شود تا فضای ذخیره‌سازی خود را با پرداخت پول در توکن‌های FIL اجاره دهند. برخلاف HTTP یا HTTPS، برای ذخیره داده‌ها به سرورهای متمرکز متکی نیست. Filecoin در ICO 2017 خود بیش از 250 میلیون دلار سرمایه جمع کرد که در آن زمان یک رکورد بود. شبکه اصلی فایل کوین متعاقباً در اکتبر 2020 راه اندازی شد.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...