به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
412 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
شبکه نقدینگی (Liquidity Network) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

شبکه نقدینگی یک شبکه پرداخت خارج از زنجیره است، که به منظور فعال کردن سیستم تراکنش های فوری در Ethereum ساخته شده است. که معادل همان شبکه Lightning Network برای اتریوم است ، با عملکردی کمی متفاوت اما با همان هدف: ارائه مقیاس پذیری بهتر.

سازندگان شبکه نقدینگی آن را به عنوان شبکه ای تعریف می کنند که کاربران می توانند فوراً و با نرخ کارمزد کمتر تراکنش های خود را انجام دهند. توسعه این شبکه توسط دکتر آرتور جرویس و رامی خلیل در سال 2017 آغاز شده است. این افراد بدنبال بهبود عملکرد شبکه لایتنینگ بودند. در واقع ، نقدینگی سازوکاری است که برای کار بر روی بلاک چین اتریوم طراحی شده است.

اجرای این شبکه پرداخت به دنبال تضمین سطح بالاتری از امنیت، شفافیت و مقیاس پذیری در شبکه اتریوم است. علاوه بر این ، امکان ارائه خدمات عالی به کاربرانی که مایل به استفاده از فناوری بلاکچین به عنوان وسیله ای برای پرداخت خود هستند ، را فراهم می کند.

در حالی که بیت کوین ، Lighting Network (LN) را پیشنهاد می کند تا برخی از مشکلات مرتبط با مقیاس پذیری و هزینه های تراکنش را از طریق پرداخت های خارج از زنجیره حل کند . در Ethereum راه حلی که در حال حاضر ارائه شده، پرداخت های خارج از زنجیره شبکه نقدینگی است.

فناوری پیاده سازی شده توسط شبکه نقدینگی این امکان را فراهم می کند تا بارزترین ویژگی های فناوری بلاک چین دست نخورده باقی بماند و در این شبکه پرداخت وجود داشته باشد. اما در عین حال ، می تواند ویژگی هایی را که برای جامعه رمزنگاری و خود محیط مساعد نیستند ، بهبود بخشد. بنابراین با استفاده از شبکه نقدینگی ، کاربران می توانند تراکنش های مالی خود را در عرض چند ثانیه خارج از زنجیره ، بلافاصله و کاملاً امن انجام دهند. علاوه بر این ، شبکه همچنین اجازه می دهد چنین انتقالاتی با هزینه های بسیار کم ، بدون از دست دادن مالکیت کاربران بر دارایی های دیجیتال خود در هر زمان و بدون نیاز به اشخاص ثالث مورد اعتماد ، انجام شود.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...