به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
355 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
سایدچین (Sidechain) یا زنجیره جانبی چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

زنجیره جانبی یک زنجیره بلوک جایگزین است که برای بهبود عملکرد زنجیره بلوکی که از قبل وجود دارد استفاده می شود. این زنجیره بلاک جدید می تواند به زنجیره بلوکی موجود متصل شده و در تعامل باشد. این زنجیره جدید شامل برنامه نویسی و ویژگی های کاملا متفاوتی است ، اما با زنجیره ای که به آن می پیوندد سازگار است. در نتیجه ، هر دو زنجیره می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و یکدیگر را تکمیل کنند.

تصور کنید که یک توسعه دهنده می خواهد DApp ایجاد کند و آن را در بیت کوین گسترش دهد. دستیابی به این امر در حال حاضر به طور مستقیم از طریق بیت کوین بسیار پیچیده است. با این وجود ، می توان یک زنجیره جانبی ایجاد کرد که چنین عملکردی را به روشی ساده به بیت کوین اضافه کند. این زنجیره جانبی توانایی استقرار DAppها و تعامل دو طرفه با زنجیره بیت کوین را دارد. نتیجه این است که به لطف استفاده از آن می توان DApp هایی را که از پتانسیل بیت کوین (استخراج و سایر خصوصیات آن) استفاده می کنند ، تولید کرد.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...