به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
485 بازدید
در استخراج و ماینینگ توسط (13.3k امتیاز)
استخراج ابری (Cloud Mining) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

استخراج ابری فرآیندی است که در آن شما به یک شرکت بزرگ مبلغ مشخصی پول می‌پردازید و ماشین استخراج آنها -که موسوم به «ریگ» است- و فرآیند استخراج را اجاره می‌کنید. مدت‌زمان این اجاره توافقی است و از آن طریق، تمام سود حاصل از ریگ (به استثناء هزینه برق و نگهداشت) به والت ارز دیجیتال شما انتقال می‌یابد.

افراد یا شرکت‌هایی که خدمات ابری را ارائه می‌کنند به‌طورمعمول امکانات عظیم استخراج همراه با مزارع (ده‌ها یا صدها ریگ در کنار هم) را در اختیار دارند و به‌خوبی می‌دانند که چگونه ارز دیجیتال استخراج کنند. روش استخراج مذکور از محبوبیت زیادی برخوردار است، زیرا امکان مشارکت در دنیای رمز ارزها را برای کسانی که پول کافی برای خرید ریگ‌ ندارند یا احتمالاً علاقه‌ای به داشتن آنها ندارند، فراهم می‌کند.

دو نوع استخراج ابری وجود دارد: رایگان و پولی. به‌طورمعمول، اگرچه بسیاری از افراد به دنبال روش‌های رایگان استخراج رمز ارز هستند؛ اما این روش کمبودهایی نیز دارد (سرعت بسیار پایین استخراج، شرایط خاص و غیره).

استخراج ابری به روش پولی به‌طورمعمول بدین‌صورت است که ابتدا‌ هاست آنلاین پیدا می‌کنید. می‌توانید برنامه‌هایی که ‌هاست به شما ارائه می‌دهد را بررسی کنید. تعداد این برنامه‌ها معمولاً چهار یا پنج مورد است که طیف قیمت‌های آنها از ارزان‌ترین تا گران‌ترین متغیر است. برخی هاست‌ها حتی قابلیت ایجاد و سفارشی‌سازی برنامه استخراج ابری را هم ارائه می‌کنند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...