به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
905 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
برچسب گذاری دوباره توسط
توکن های DOWN , UP چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

روش دیگری که می توانید با استفاده از آن روی پوزیشن شورت ترید کنید توکن های  UP , DOWN بایننس است. توکن های DOWN همراه با توکن های UP نوعی توکن لورج شده بوده که صرافی بایننس برای استفاده در ولت های SPOT کاربران تهیه کرده است. از مزایای این توکن ها استفاده آسان آنان بوده که هر کاربری می تواند به راحتی با آنان معامله کند.

این توکن ها برای ارزهای اصلی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و حدوداً ۲۰ ارز دیگر فراهم شده اند. مشکلی که در هنگام استفاده از این توکن ها ممکن است برای پیش بیاید، محاسبه قیمت آن ها است. قیمت این توکن ها با قیمت اصلی ارز خود تفاوت زیادی داشته و میزان واکنش پذیری آنها نسبت به نوسانات بیشتر است.

در مجموع استفاده از این توکن ها برای یک معامله کوتاه مدت و چند ساعته ممکن است به شما کمک کند ولی برای معامله حرفه ای روی دو پوزیشن لانگ و شورت، استفاده از معاملات آتی امکانات بسیار حرفه ای و دقیق تری را در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این توکن ها بایننس ابتدا از شما یک آزمون کوچک می گیرد تا تمامی جنبه های استفاده از این نوع توکن را به شما گوشزد کند.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...