به NazarEx.ir خوش آمدید. در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال ؛ راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
427 بازدید
در سوالات متداول و جواب توسط (13.3k امتیاز)
برچسب گذاری دوباره توسط
سیستم معاملات آتی (Future) چیست؟

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط (13.3k امتیاز)
انتخاب شده توسط
 
بهترین پاسخ

در سیستم معاملات آتی شما به امکانات زیادی مانند خرید در پوزیشن های لانگ و شورت همچنین معاملات مارجین دسترسی دارید. با استفاده از سیستم مارجین شما می توان بیشتر از حجم سرمایه ای که در اختیار دارید وارد معامله شوید. جدا از معامله با تتر دو امکان معامله ارز محور و آپشن نیز در معاملات آتی برای شما فراهم شده است.

در گذشته شما جهت ایجاد معامله در بایننس فیوچر حتما باید احراز هویت انجام می دادید ولی این محدودیت امروزه برای کاربران این صرافی وجود ندارد. البته در نظر بگیرید که این امکان نیز مانند سایر خدمات آن صرافی برای کاربران ایرانی خارج از دسترس بوده و تنها روش کار با آن استفاده از ابزارهای تغییر آی پی می باشد.

از مزایای استفاده از این سیستم امکانات قدرتمند و دقیق آن بوده که به کاربر این امکان را می دهد بیشترین حد دسترسی به ابزارهای مخصوص به ترید را در کنار خود داشته باشد. از معایب آن می توان به پیچیدگی های نرم افزاری و محاسباتی اشاره کرد که برای یک کاربر تازه کار ممکن است کمی گیج کننده باشد.

به NazarEx.ir خوش آمدید

در مورد رمزارزها و ارزهای دیجیتال
راحت بپرسید ، پاسخ دهید ؛ اطلاعات و امتیاز کسب کنید !
ثبت نام در صرافی آنلاین بینگ اکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوکوین ثبت نام در صرافی آنلاین نوبیتکس ثبت نام در صرافی آنلاین کوینکس آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin آموزش ثبت نام در صرافی کوینکسCoinEx عضویت رایگان در نظر اکس logo-samandehi
...